Saturday, September 8, 2012

pasal sepupu

Assalamualaikum  kpd semua perbaca blog saya 
apa sy tlis salah teguh dkt blog sy ni


SY  blik kampung  dan dh sampai kg. Selepas tu, dh sampai  umah wan
sy ikut hadapan sy salam sepup
sy n lain..saya 
tk prsaan dia ada sini.slepas tu saya trun bwh ,saya tgk  tv tk  persaan  dia prgi  umah  mk melur .
slepas tu ,pukul brapa saya tlong ptng sayur.
saya  tgk sapa dia dan aus blk umah wan
dia  tak cri apa 
saya tgk ptong rmbut mcm  koreo juga.
pd habtu, saya tgk dia pakai kain perla dia tuka pakai 
slur pndek in nk prgi mk melur  ni..
saya tgk dia  dtg mk melur  dan saya..
dia nk duk sblah saya  tgh  tu dik dia  saya  prlu 
tk thu dia sbleh saya..
hari tu saya spupu  jga dia perempun saya nk klur sleps tu dia salam,yg  satu lgi dia laki jga crita ini.
dia ikut spupu satu lgi. saya crita ttang spupu ini.dia dh tdor saya baru tdor ini.. sleps  tu, dia bru bngun tdor dulu saya bgun 
lewat sikit je....
saya tgk dia main badimotan  dan daus  ni..
pkul 7.00 ptg dia bru msuk umah  ni dan dia turun bwh 
ini..
dia dkt ats saya  bwh saya nk naiki atas nk  liput bju  dia tgk saya tu..sambung ,hri  sabtu tu, saya pakai 
seluar sama dia ni saya tk th  dia ada slur .blah slur wrn merah ...pd hari esk ,pagi tu saya bangun tdor  sembahyg sbuh ni ,saya semla dn bggun .. saya tk th dia ada stu .spupu lain sarapan pgi lwat dia ada stu.saya tgk Tv  ada dia sni...dia mndi pkai bju wrn kuning ,biru dan slur pndek 
dan saya pkai kokurim sklah saya ni.. saya naiki ats itu crita TV3 tu saya  ada dtk pintu tu..ptg ahad  sya  jtuh dtk dlm umah wan  saya tk thu pun niiii..........
  

Wasalam.......
ada sambung lgi
psal spupu ni.....   

No comments:

Post a Comment