Monday, March 31, 2014

ASSALAMUALAIKUM W.S.T

Ada seminggu lagi. sekejap je,debar ada Ermmmmm.....macam mana pergi 
sana,ada kawan tak lagi.saya banyak doa minta ada kawan yang baik. ada yang tak siap borang 
sikit ada barang tak beli .saya kena pemurah sikit ,INSYA-ALLAH,saya doa tak dapat  
orang sombong sangat.
saya masuk plkn  untuk disilp diri dan jati diri,cepat  buat! 
saya dah ejen pelik nanti tak faham .kalau ejen yang susah tak boleh .takut 
tak cakap dengan siapa. risau.................
^~^

Sunday, March 30, 2014

takdir jumpa akak syirah

ASSALAMUALAIKUM W.S.T

Pada suatu  hari ,saya  pergi kedai masa tu ada  AKAK SYIRAH 
kerja dekat sini .saya tanya kerja ini ke. ya la. akak ckp dgn saya dulu masa
sekolah pediam ke. dah lama kenal akak minta nmbr saya beri la...
masa itu nak cari keje ini. lama-kelamaan mula akak cerita dkt saya 
pasal pakwe dan mak & kawan 2 akak.
tahun lepas kenal akak syirah  kenagan manis  jumpa akak
Masa tu mesja akak tanya brithday ble.
cakap bulan julai tu .
akak ckp nk beli phone dekat saya .saya  ckp susah akak je.akak jawab takla.
saya tanya phone ini  ada kamera depan ke.. takda kamera depan 
,tanya akak dekat saya nak phone yang ada kamera .saya ikut akak  nk beri.
s aya tak pasti lagi takut tak janji lagi ...insya-allah.
kalau saya pergi kedai masti sampai sejam lebih.
saya nak beri hadiah dkt akak apa ,

SYUKUR KEPADA ALLAH   jumpa akak syira ni.
kalau buat baik mesti ada orang baik dekat kita .
kita jangan gembira selalu ada yang sedih lagi dari kita 

JANGAN  SERONOK SANGAT ADA  YANG TAK SERONOK .
akak sangat  baik dgn saya nie,
saya kadang pergi kedai. tktahu apa ada beli.
tapi akak nak belajar komputer  bulan jun nie,
akak ckp datang umah akak ,jom lepak umah akak.



Monday, March 18, 2013

Assalamualaikum warahmatullah
 
Alhammdullillah bersyukur kita kehadrat Allah s.w.t kerana dengan limpah kurnianya.
 
Tahun ini saya nak peperiksaan spm ini. sya takut nk exam tahun ini
banyak fikir sampai sakit kepala saya.
kalau cuti sikit mesti buka facebook ,yahoo,blog,twitter la.
saya tak tahu macam study tu.
saya bkn slalu pegang buku ni ,tapi buat kerja sekolah je.
macam tgk tak ambil exam tahun.
saya tak siap kerja sklah ni.
saya tak la.Allah s.w.t. yg tahu saya ni.
saya banyak fikir kwn ,keluarga ,bagai.... 
 
 
 
 
 

Friday, February 22, 2013

ASSALAMUALAIKUM  KEPADA PEMBACA DALAM BLOG SAYA INI

kawan saya dengki kepada saya,sebab saya buat kerja seni,kawan dengki kepada saya sebab laptop adik kawan cakap dekat saya awak dah dapat itu..
saya sabar je Allah yang tahu.
kawan saya yang dengki kepada saya.
entah kepada orang tk suka dkt saya.
sebab saya sekarang dia tak suka  dkt saya ,kawan saya suka marah  dkt saya 
apa salah saya ini.
saya sabar cabaran yang laku ini..

Saturday, September 8, 2012

pasal sepupu

Assalamualaikum  kpd semua perbaca blog saya 
apa sy tlis salah teguh dkt blog sy ni


SY  blik kampung  dan dh sampai kg. Selepas tu, dh sampai  umah wan
sy ikut hadapan sy salam sepup
sy n lain..saya 
tk prsaan dia ada sini.slepas tu saya trun bwh ,saya tgk  tv tk  persaan  dia prgi  umah  mk melur .
slepas tu ,pukul brapa saya tlong ptng sayur.
saya  tgk sapa dia dan aus blk umah wan
dia  tak cri apa 
saya tgk ptong rmbut mcm  koreo juga.
pd habtu, saya tgk dia pakai kain perla dia tuka pakai 
slur pndek in nk prgi mk melur  ni..
saya tgk dia  dtg mk melur  dan saya..
dia nk duk sblah saya  tgh  tu dik dia  saya  prlu 
tk thu dia sbleh saya..
hari tu saya spupu  jga dia perempun saya nk klur sleps tu dia salam,yg  satu lgi dia laki jga crita ini.
dia ikut spupu satu lgi. saya crita ttang spupu ini.dia dh tdor saya baru tdor ini.. sleps  tu, dia bru bngun tdor dulu saya bgun 
lewat sikit je....
saya tgk dia main badimotan  dan daus  ni..
pkul 7.00 ptg dia bru msuk umah  ni dan dia turun bwh 
ini..
dia dkt ats saya  bwh saya nk naiki atas nk  liput bju  dia tgk saya tu..sambung ,hri  sabtu tu, saya pakai 
seluar sama dia ni saya tk th  dia ada slur .blah slur wrn merah ...pd hari esk ,pagi tu saya bangun tdor  sembahyg sbuh ni ,saya semla dn bggun .. saya tk th dia ada stu .spupu lain sarapan pgi lwat dia ada stu.saya tgk Tv  ada dia sni...dia mndi pkai bju wrn kuning ,biru dan slur pndek 
dan saya pkai kokurim sklah saya ni.. saya naiki ats itu crita TV3 tu saya  ada dtk pintu tu..ptg ahad  sya  jtuh dtk dlm umah wan  saya tk thu pun niiii..........
  

Wasalam.......
ada sambung lgi
psal spupu ni.....   

Friday, March 16, 2012

Assalamualaikum 1 malaysia
saya suka hantar borang peribagai borang.
slepas itu, ada org telefonnke siapa tu.
ckp dgn izzah blh tk
ada apa .awk dpat tiket 2pm.
Dari yezz dia tnya saya blh pergi tk saya tk blh
slepas itu, org yezz tutup telefon,saya dpt duitbdan org yezz hantar ke pos ni.
saya tunggu lama smlam in
sekira nya terima kasih 
wasalam
sayang yezz !

Friday, September 9, 2011

gambar saya

Assalamualaikum semua:P

saya nak isi gambar yg comel ku
siapa nk tgk blh je...
kalau nk gmbr ambil lah tetepi jangan buat buruk tu
saja je













Sebagi 2 gambar yg fesyen